فرش ۱۰۰۰ شانه فرش ۱۰۰۰ شانه .

فرش ۱۰۰۰ شانه

اطلاعاتی درباره فرش ۱۰۰۰ شانه برای خرید و سفارش

فرش هزار شانه

در این مقاله می خواهیم به موضوعات و اطلاعاتی درباره فرش ۱۰۰۰ شانه بپردازیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید . امروزه دنیا تبدیل شده است به مکانی برای حضور ماشین ها در صنایع مختلف تا بتواند به جای انسان کارهایی با قابلیت و سرعت بیشتر انجام دهد .

فرش ماشینی نیز دستاورد مهم صنعت ماشینی بود که به وسیله ماشین آلات بافندگی قالیبافی بافته می شد و در اختیار مردم قرار می گرفت و هنوز هم ادامه دارد .

در اوایلی که فرش های ماشینی در ایران تولید می شد ، چندان استقبال خوبی از آن ها صورت نمی گرفت و مردم از خرید فرش های ماشینی ترس داشتند .

اما کم کم با حضور فرش های وارداتی و قیمت مناسبی که این فرش ها نسبت به انواع دستباف داشتند ، مردم به خرید فرش ماشینی رضایت دادند و کم کم صنعت قالیبافی ماشینی رونق پیدا کرد .

هم چنین با رونق گرفتن این صنعت ، تولید کنندگان تصمیم به توسعه این صنعت گرفتند و تولید انواع فرش های به صورت ماشینی صورت گرفت .

در سال های ۱۳۹۲ بود که اولین فرش ۱۰۰۰ شانه جهان توسط کارخانه قیطران کاشان تولید شد و به عرضه رسید . فرش هایی که دستباف گونه بودند و طرح های بسیار زیبایی را به خود می گرفتند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۲:۲۱ توسط:مهندس امامی موضوع: فرش ۱۰۰۰ شانه نظرات (0)