فرش ۱۰۰۰ شانه فرش ۱۰۰۰ شانه .

فرش ۱۰۰۰ شانه

اطلاعاتی درباره فرش ۱۰۰۰ شانه برای خرید و سفارش

فرش هزار شانه

در این مقاله می خواهیم به موضوعات و اطلاعاتی درباره فرش ۱۰۰۰ شانه بپردازیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید . امروزه دنیا تبدیل شده است به مکانی برای حضور ماشین ها در صنایع مختلف تا بتواند به جای انسان کارهایی با قابلیت و سرعت بیشتر انجام دهد .

فرش ماشینی نیز دستاورد مهم صنعت ماشینی بود که به وسیله ماشین آلات بافندگی قالیبافی بافته می شد و در اختیار مردم قرار می گرفت و هنوز هم ادامه دارد .

در اوایلی که فرش های ماشینی در ایران تولید می شد ، چندان استقبال خوبی از آن ها صورت نمی گرفت و مردم از خرید فرش های ماشینی ترس داشتند .

اما کم کم با حضور فرش های وارداتی و قیمت مناسبی که این فرش ها نسبت به انواع دستباف داشتند ، مردم به خرید فرش ماشینی رضایت دادند و کم کم صنعت قالیبافی ماشینی رونق پیدا کرد .

هم چنین با رونق گرفتن این صنعت ، تولید کنندگان تصمیم به توسعه این صنعت گرفتند و تولید انواع فرش های به صورت ماشینی صورت گرفت .

در سال های ۱۳۹۲ بود که اولین فرش ۱۰۰۰ شانه جهان توسط کارخانه قیطران کاشان تولید شد و به عرضه رسید . فرش هایی که دستباف گونه بودند و طرح های بسیار زیبایی را به خود می گرفتند .

اطلاعاتی درباره فرش ۱۰۰۰ شانه

فرش ۱۰۰۰ شانه همانطور که از نامش پیدا است دارای ۱۰۰۰ شانه می باشد . شانه به معنای گره هایی است که در فرش توسط ماشینی زده می شود . ای اصطلاح فقط مختص فرش های ماشینی است و در فرش های دستباف از کلمه رج برای شمردن گره ها استفاده می کنند .

۱۰۰۰ شانه در یک متر مربع محاسبه می شود ، مثلا اگر در یک متر مربع از عرض در فرشی ۱۰۰۰ گره داشتیم آنگاه فرش ۱۰۰۰ شانه خواهد بود .

فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ را دارا است . تراکم هم مانند تعداد شانه محاسبه می شود ، فقط جهت آن طولی است در حالیکه تعداد شانه در یک متر مربع عرضی محاسبه می شود .

فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی می تواند در ۸ یا ۱۰ رنگ بافته شود . تعداد رنگ هایی که در این فرش ها استفاده می شود بستگی به طرحی که نقشه دارد ، خواهد داشت . هر چه تعداد رنگ ها بیشتر باشد به شرط این که دارای مطابقت با هم باشند ، زیبا تر خواهد بود .

نا گفته نماند که محصولات عرضه شده توسط فروشگاه دارای گارانتی 10 ساله می باشد و به همین دلیل می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و سفارش انواع فرش های هزار شانه فروشگاه کنید و به مقایسه طرح ها و نقشه های موجود در فروشگاه بپردازید.

در صورتی که به دنبال محصولات جدید فروشگاه از جمله خرید فرش هزار شانه با بهترین کیفیت و قیمت ارزان هستید می توانید وارد فروشگاه شده طرح و اندازه مد نظرتان را انتخاب کنید و فرش خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

فرش ۱۰۰۰ شانه در ابعاد مختلف بافته می شود که استاندارد آن ها ۶ متری ، ۱۲ متری و ۹ متری است . البته اگر مشتری در اندازه هایی غیر از موارد نامبرده ، این فرش ها را بخواهد می تواند آن را سفارش دهد تا تولید کننده آن را ببافد .

منبع : فرش آنلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۲:۲۱ توسط:مهندس امامی موضوع: فرش ۱۰۰۰ شانه نظرات (0)